ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
ساینس دیلی/ یکی از سوالات رایج هنگام خرید این است که باید چیزی را که نسبت به آن احساس خوبی دارم بخرم یا چیزی را که از منظر حساب و کتاب، منطقی به نظر می رسد؟ بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه های «کلمبیا» و «پیتزبورگ» انجام شده است، اتکا و اعتماد به احساسات هنگام خرید، با احتمال بالایی می تواند مانع از پذیرش پیشنهادهای ناعادلانه بشود اما لزوما منجر به پذیرش پیشنهادهای عادلانه نمی شود. محققان معتقدند برقراری ارتباط میان احساسات مثبت و منفی و ترکیب آن ها با اطلاعات ارزشمند می تواند به نتایج مثبتی در خرید بینجامد.