علی اکبر تیموری

علی اکبر تیموری

تنوع - سرگرمی - گوناگون
علی اکبر تیموری

علی اکبر تیموری

تنوع - سرگرمی - گوناگون

مانولا ارکوری یا همون ویتالی

























 










مانوئلا در هشت ژانویه 1977 در لاتینا به دنیا اومد. تا دبیرستانش رو اونجا خوند و بعد به آکادمی هنرهای درماتیک در رم رفت و در حال حاضر لیسانس جامعه شناسی داره.مانند بسیاری از ستاره های جوان قرن دو هزار به خاطر شایعاتی که در موردش مطرح شده معروف بوده.سپس به آموزش مدل شدن پرداخت و در سال 95 اوین فیلمش رو به نام گودالهای سیاه بازی کرد.سال 2000 سال موفقیت برای او بود وقتی که عکسش را در مجله ای زدند به عنوان یک مدل مطرح شناخته شد و به خاطر ظاهرش تونست نقش اول سریال افسران پلیس رو از آن خودش بکنه و از اون به بعد مشغول بازی در سریالها مختلفه. اون قبلاً نامزد فرانچسکو توتی بوده و اما می
دونید آخرین مزدش کی بود؟-البته هنوز مشخص نیست به هم خورده یا نه-ولی فکر کنم به هم خورده باشه.با اینکه دو ساله با همن ولی با هم مشکل دارن . حالا بخونید تا برسیم به مشکلاتشون.
آلدو مونتانو! نمی شناسیدش؟ قهرمان شمشیر زنی ایتالیا که تو المپیک آتن طلا گرفته! چقدر هم خوش تیپه. این مانوئلا هم مثل اینکه علاقه عجیبی به ورزشکارها داره. حالا کمی بشنوید از این آقای آلدو: ایشون یه سال از مانوئلا کوچیکتره، 18 نوامبر 1978 در لیورنو به دنیا اومده، در سال 1995 به ارتش پیوست و در سال 97 مدال برنز جوانان جهان رو برده.این پسر با چشمهای سبز و هیکل ورزشکاریش همیشه یه لبخند رو لباش هست.-خوش به حال مانوئلا-دربین ورزشکاران ایتالیایی البته جز فوتبالیستها از معدود شخصیتهاییه که تونسته به تلویزیون هم راه پیدا کنه و یه کارهایی بکنه. اینم علت جداییشون: این دو به این نتیجه رسیدن که دیگه بهتره به این رابطه خاتمه بدن. چون هیچ کدوم حاضر نبودن به خاطر هم
بعضی مسائل چشم پوشی کنن. مانوئلا خانم از کارش ، آلدو خان هم از ورزشش.البته این دو تا معتقدن که طوفان ناملایمات از زندگی اونها رخت برخواهد بست و نمی ذارن اوضاع از این بدتر بشه.اولین مشکل بین این دو مسافت و دوری محل کار و زندگیشونه.مانوئلا کار جدیدش رو تو شهری داره انجام می ده که آلدو نمی تونه بره.همین کشمشک ها باعث شد که مانوئلا خونه ای رو که باهم تو رم خریده بودن و باهم زندگی می کردن ترک کنه و به دیدن تنها عشق زندگیش یعنی مامانش تو لاتینا بره.از طرفی مانوئلا دنبال آدمی بود که مسئولیت داشته باشه. حالا نگو تو این هیروویر پای یه دختر دیگه به اسم جورجا هم به زندگی آلدو باز شده. تا مانوئلا باشه که آلدو رو با خودش به مسافرت ببره . پسره بیچاره رو ذوق مرگ کرد.

اینم عکسهای این دو جوان رعنای ایتالیایی:


روش نوشته که ما به دنبال یک آشیانه سبز هستیم.






عکس بالا هم مدالیه که تو المپیک گرفت. اونم طلا.




















به نظر من که خیلی پسر بامزه و جذابیه . نظر شما چیه؟ مانوئلا باهاش بمونه یا به هم بزنه؟













نگاه کن چه قدر اینجا قیافش فرق داره





























این پیرمرده کیه جوانیه؟؟؟


اینو ببین


اینم با جویا

مانولا آرکوی در 8 ژانویه سال1977 در شهر لاتینا در کشور ایتالیا متولد شد.

او در خانواده‌ای بسیار صمیمی و مهربان بزرگ شد. وقتی در سن نوجوانی تصمیم گرفت به عنوان یک هنرپیشه به عرصه سینما و تلویزیون قدم بگذارد، خانواده او نه تنها با حرفه او مخالفت نکردند بلکه همواره در تلاش بودند در رسیدن به اهدافی که فرزندشان در نظر دارد، او را حمایت کنند.

با توجه به حمایت‌های معنوی از سوی خانواده، او انگیزه بیشتری را برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایش بدست آورد. مانولا به محض اینکه تصمیم گرفت فعالیت در عرصه هنر را آغاز کند، پیشنهادهای بسیاری از جانب آگهی دهندگان محصولات و کالاهای مختلف دریافت کرد که از او خواسته بودند در تبلیغات شرکت‌های مختلف حضور داشته باشد.

اگر چه پذیرش این درخواست‌ها درآمد مالی خوبی برای او بود، اما آرزوی بازیگری قوی‌تر از ثروت بود. در سال 1995 با ایفای نقش در چند برنامه تبلیغاتی توانست مسیر ورود به صنعت فیلمسازی ایتالیا را برای خود هموار سازد.

او با بازی در سیاهچاله‌ها و فارغ‌التحصیلان، فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اگر چه نقش‌هایی که در این فیلم مانولا در آنها به ایفای نقش پرداخت خیلی مهم نبودند، اما زمینه مناسبی را برای او فراهم نمود تا بتواند با جدیت بیشتری فعالیت هنری خود را از سر گیرد . هر چه تجربه این هنرپیشه جوان بیشتر می‌شد توانایی او برای ایفای نقش در مقابل دوربین نیز افزایش می‌یافت. در نتیجه در سال 2002 این هنرپیشه، توانست در نقش‌های مهمی در فیلم‌های ایتالیایی حضور پیدا کند.

از آنجایی که این هنرپیشه در عرصه هنر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و با نشاط است، فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی‌ای که در آنها به ایفای نقش پرداخته است نیز اغلب در گروه فیلم‌های کمدی قرار داشته‌اند.

او بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد به محبوبیت و شهرت رسید. چهره خونگرم و مهربان این هنرپیشه ایتالیایی در جذب مخاطبان بی‌تاثیر نبوده است.علاوه بر موفقیت‌های چشمگیر مانولاآرکوی در بخش سینما، ایفای نقش در مجموعه افسران پلیس سبب شد او بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بازی در نقش پائولا ویتالی در مجموعه تلویزیونی افسران پلیس در سال2002، موفقیت بزرگی در کارنامه هنری مانولا به شمار می‌آید و یکی از دلایل موفقیت سریال افسران پلیس نیز حضور این هنرپیشه در این مجموعه است.

پس از پخش این مجموعه تلویزیونی موفق و محبوب، مانولا به عنوان مجری جشنواره سالانه موسیقی ایتالیا که نزد مردم این کشور از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، برگزیده شد.او نامزد سابق فوتبالیست معروف ایتالیا، فرانچسکو توتی بود. این موضوع سبب شد که مطالب بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات به این امر اختصاص پیدا کند.

با توجه به اینکه داستان زندگی مانولا آرکوی مورد توجه بسیاری از عناوین خبری کشور ایتالیا قرار گرفت، پیش‌بینی می‌شد فعالیت‌های هنری‌ای که از این پس به او پیشنهاد شود، موفقیت‌های بزرگی را برای او به همراه داشته باشد.

در سال 2003 در یک فیلم اسپانیایی حادثه‌ای- کمدی به ایفای نقش پرداخت و پس از آن نیز در سال 2005 در دو مجموعه تلویزیونی که یکی از آنها فصل‌های بعدی مجموعه تلویزیونی افسران پلیس بود، ظاهر شد.

استعداد ویژه او در عرصه هنر زمینه مناسبی را فراهم آورد تا او بتواند مسیرهای رشد و ترقی را به سرعت طی کند. او برای اینکه بتواند پله‌های ترقی را طی کند شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرد.

او در حال حاضر در تلاش است هر چه سریع‌تر زبان انگلیسی را فرا گیرد و به آن مسلط شود. مانولا آرزو دارد روزی بتواند به عنوان هنرپیشه معروفی در ایالات متحده آمریکا مورد توجه قرار گیرد و در بسیاری از فیلم‌های آمریکایی به ایفای نقش بپردازد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند تا والپیپروعکس خوشگل از ویتالی به خاطر پخش سریال

چون امشب بالاخره ویتالی جونو میده ببینید حتما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لئو  لئو 2  

ویتالی   ویتالی 2  جویا 

1  2  3  4   5  6  7  8  9  

-----------------------------------------------

 

ویتالی 1 

ویتالی 2

ویتالی 3

ویتالی 4

ویتالی 5

ویتالی 6

ویتالی 7

ویتالی 8

ویتالی 9

ویتالی 10

ویتالی 11

ویتالی 12

 

                                                        

 

ویتالی 1   ویتالی 2   ویتالی 3  ویتالی 4  جویا 1  ویتالی 5  ویتالی 6  ویتالی 7   ویتالی 8  همشون 

جویا وکاستاکورتا