علی اکبر تیموری

علی اکبر تیموری

تنوع - سرگرمی - گوناگون
علی اکبر تیموری

علی اکبر تیموری

تنوع - سرگرمی - گوناگون

وقتی دلت گرفت بشین به اندازه تمام دلتنگیات گریه کن. برای اینکه کسی اشکاتو نبینه ماهی کوچیکی شو و به ته دریا برو. دیگه نه کسی صداتو می شنوه نه کسی اشکاتو می بینه. حالا فهمیدی چرا اب دریا شوره؟

عزیزترین، ماه ترین، خشگلترین، مهربونترین، بامعرفت ترین دوستی که داری منم .

نمیخوام بگم که قدر یه دنیا دوستت دارم..♥.. چون دنیا یه روز تموم میشه. .♥.. نمیخوام بگم که مثل گلی. .♥.. چون گل هم یه روز پژمرده میشه. ♥.. نمیخوام بگم که سیاهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس. ♥.. چون شب هم بالاخره تموم میشه.. ♥. نمیخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی. ♥.. چون اب که همیشه پاک نمیمونه.. ♥.

آفریقیها یه ضرب المثل دارن که میگه:" هشابن تنت هب رس ماخیم"، یعنی خیلی دوستت دارم، اینقدر که جونم را برات میدم، جالب اینه که اگه برعکس بخونی هم همین میشه، میگی نه بر عکس بخونش .

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست تنهایی را دوست دام زیرا تجربه ?ردم تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست تنهایی را دوست دارم زیرا .... در ?لبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار ?شیدنم را پنهان خواهم ?رد... شاید در س?وتی یا شاید در شبی سردو بارانی .

harvaght delet tang shod jasho ba koonet avaz kon, onvaght ye dele goshad dari va ye koone tang.....

قال القزوینی : اولئک الذین دمرو و چسبانک الکمرو و لنگانک فی السما ویدانک فی الارض و انا تف تف و انت اخ اخ و انا سعی الفشار و انت سعی الفرار

dishab khab didam ke dari pelehaye taraghio yeki yeki tey mikeshi!!

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم... رو لوله جارو برقیَ

 

یه اصفهانی با برق خونه همسایشون خودکشی میکنه.

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد .

عشق مثل ابه .میتونی تو دستت قایمش کنی اما اخرش یه روز دستتو وا میکنی میبینی نیست بی اینکه بفهمی بر از خاطرست .

ای ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی من از کنار پنجره تو را نگاه میکنم و تو به نام دیگری مرا خطاب می کنی چه ساده در ازای یک نگاه پاک و ماندنی هزار مرتبه مرا ز خجلت آب میکنی به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی و کاش گفته بودی از همان نگاه اولت که بعد من دوباره دوست انتخاب می کنی..........

از صفر من تا بیست تو راهی بجز تقدیر نیست دلخوش به استادم نکن حذف اضطراری دیر نیست .

خیلی دوستت دارم.تو بهترین امیدهارو در قلبم اینستال کردی.عکستو در بک گراند قلبم قرار دادی.تو روی قلبم با ملایمت کلیک کردی.عشق را در زندگی من ریست کرده و تمام غمهام رو شیفت دیلیت کردی.من هر جا باشم قلبم به تو کانکته.عشق تو قلب و مغز منو هک کرده.اسم تو در جای جای وجودم رجیستره.

جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،حتماً از خوشحالی خواهد مرد .

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم .

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن .

سه جمله ی زیبا : 1) اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی . 2) لذتی که در فراغ هست در وصال نیست چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ . 3) آغاز کسی باش که پایان تو باشد.

از زندگی هر آنچه لیاقتش را داریم به ما می رسد نه آنچه آرزویش را داریم .

در این دنیا که حتی مرگ نمی گرید به حال من همه از من گریزانند توهم بگزر از این تنها.